Spring in de Herfst Super Sale - 10% Korting op de hele site  (toegepast in winkelmandje)

Binnen hoeveel dagen kan ik een item ruilen of retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent met het door jou gekochte item kun je het retourneren binnen 100 dagen na de originele verzenddatum en krijg je het bedrag volledig terug, zonder extra kosten te betalen.

Elk item dat via Talisa Juwelen is gekocht kan worden geretourneerd, inclusief gepersonaliseerde items.

Wil je met ons in contact komen over het retourneren of het annuleren van een item? Stuur een email naar support@talisa.com.

Hoe kan ik een item retourneren om te ruilen of om het volledige bedrag terug te krijgen?

Het enige wat je hoeft te doen wanneer je een item wilt retourneren om te ruilen of om het volledige bedrag terug te krijgen, is ons een email sturen via support@talisa.com. Binnen 24 uur zal één van ons klantenservice team jou helpen met een gedetailleerde beschrijving over hoe jij je geld terug kunt krijgen of hoe je het item kunt ruilen.

Hoe lang duurt het voordat het geld terug gestort wordt?

Wanneer we van jou het geretourneerde item ontvangen hebben zullen we jouw geld teruggave verwerken en binnen 3-5 werkdagen terug storten in het account waarmee je het item gekocht hebt.

Hoe kan ik een cadeau retourneren of ruilen?

Je kunt een email sturen naar support@talisa.com om een cadeau te retourneren of te ruilen. Binnen 24 uur zal één van ons klantenservice team jou helpen met een gedetailleerde beschrijving over hoe jij je geld terug kunt krijgen of hoe je het item kunt ruilen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt gemakkelijk elke bestelling die je doet annuleren. Je kunt een email sturen naar support@talisa.com wanneer je jouw bestelling wenst te annuleren. Vermeld alsjeblieft jouw bestellingnummer en volledige naam in de email. Annuleringen zullen verwerkt worden op de dag dat we jouw annuleringsverzoek ontvangen.

Wat is de levertijd?

Bijna alle juwelen items worden gepersonaliseerd om jouw sieraad speciaal en uniek te maken. Dit is iets wat valt onder onze levertijd.

Het duurt 2-3 weken vanaf het moment dat jouw order verzonden.

Wat zijn jouw verzend opties?

We bieden gratis verzending aan voor al onze juwelen zonder dat hier een minimale prijs aan vast hangt.

Moet ik internationale belastingen betalen?

Jouw bestelling kan onderworpen worden aan invoerrechten en belastingen die worden geheven zodra de bestelling jouw land bereikt. De gemiddelde kosten van de invoerrechten en belastingen zijn ongeveer 20% van de prijs van het item in Dollar. Echter is dit een algemene richtlijn die kan afwijken per land waar de zending heen verzonden is.

Elke klant is verantwoordelijk voor extra kosten die mogelijk van toepassing zijn voor internationale verzendingen. Talisa Juwelen heeft geen controle over deze kosten en is niet verantwoordelijk voor acties die uitgevoerd worden door de douane of bezorgdiensten.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

) Je kunt snel en gemakkelijk de status van jouw bestelling zien in jouw Talisa account. De eerste stap is inloggen in jouw account door op de ‘Mijn account’ link te drukken die je onderaan in de werkbalk op de hoofpagina kan vinden. Wanneer je ingelogd bent klik je op de ‘Mijn bestellingen’ link in de menu lijst aan de linkerkant van de pagina.

Wanneer je nog geen account hebt kun je naar deze link gaan om jouw gegevens in te vullen en de status van jouw bestelling te zien: https://www.talisa.com//sales/guest/form/

Ik ben ingelogd in mijn account, maar ik kan mijn bestelling niet zien.

Wanneer je jouw bestelling niet kunt zien betekent dit meestal dat je een account hebt gecreëerd nadat je een bestelling hebt geplaatst als gast op de website. Gelieve een email te sturen naar support@talisa.com en beschrijf dit probleem. We zullen na ontvangst direct jouw bestelling aan jouw account koppelen zodat je het in jouw eigen account kunt zien en volgen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar een fout gemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?

Om een bestelling aan te passen kun je ons een email sturen via support@talisa.com met het bestellingnummer en naam in de email zodat we de fout voor jou kunnen oplossen. Houd er rekening mee dat het aanpassen van de bestelling misschien gevolgen heeft voor de leveringsdatum.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen.

Stuur ons alsjeblieft een email via support@talisa.com wanneer je geen bevestiging van je bestelling hebt gekregen. Vermeld hierin jouw volledige naam en onze klantenservice zal snel contact opnemen met alle informatie voor jouw bestelling.

Ik weet mijn ringmaat niet, waar kan ik dit vinden?

We hebben een korte video op onze website die jou kan helpen bij het opmeten van jouw ringmaat: https://www.talisajuwelen.nl/ring-size. Meet voor de beste resultaten een ring op die jij al draagt en vergelijk de grootte met onze meter.

Kan ik meer geboortestenen toevoegen dan maximaal aangegeven staat?

De hoeveelheid geboortestenen voor elk stuk sieraard is standaard en wordt weergegeven op elke product pagina. Helaas kunnen er geen extra geboortestenen toegevoegd worden wanneer je het limiet hebt bereikt.

Wat is de volgorde van mijn gekozen geboortestenen op mijn sieraad?

We hanteren dezelfde volgorde voor al onze ringen, armbanden en horizontale kettingen, namelijk van links naar rechts. Bij verticale kettingen is de volgorde van boven naar beneden.

Hoe kan ik mijn juwelen schoonmaken / onderhouden?

  • Om jouw juwelen in de beste staat te houden raden we aan ze op een droge plek te bewaren wanneer ze niet gedragen worden.
  • Je kunt jouw juwelen gemakkelijk schoon maken op verschillende manieren. De eerste stap is het afvegen van vingerafdrukken en vet gerelateerde vlekken met een zachte pluisvrije doek.
  • Sterling zilveren sieraden kunnen gemakkelijk schoon gemaakt worden met zilverpoets. Je kunt zilverpoets of crème van kwaliteit kopen bij bijna elke juwelier, apotheek of zelfs in de supermarkt. Naast zilverpoets kun je jouw sieraden ook met een klein beetje citroensap of tandpasta en tandenborstel schoon maken. Veeg het sieraad na gebruik af met warm water en een pluisvrije doek.

Hoe kan ik mijn armband goed verzorgen?

Armbanden van leer

  • Zelfs wanneer technisch gezien het leer waterproef zou moeten zijn, raden we aan de armband af te doen voor het zwemmen / in bad gaan / onder de douche gaan omdat water de grootte kan veranderen en effect kan hebben op de algemene staat van de armband in de loop der tijd.
  • Het kan geen kwaad, wat nachturen betreft, om het in bed te dragen wanneer het comfortabel voelt.
  • Echter is het volgens de beoordelingen van onze klanten prettiger om de armband af te doen voor het slapen gaan.
  • ) Naast dat is leer erg duurzaam materiaal en zijn er geen extra voorzorgsmaatregelen nodig: Maak het niet schoon met agressieve chemicaliën, vermijd extreem hoge temperaturen en er zullen geen problemen zijn.

Armbanden met kralen

  • Om jouw armband in de beste staat te houden raden we aan het op een droge plek te bewaren wanneer het niet gedragen wordt. Je kunt het gemakkelijk schoon maken door met een zachte pluisvrije doek de vingerafdrukken en vet gerelateerde vlekken weg te vegen.
  • Gebruik geen schoonmaakmiddelen.
  • Parfum en andere chemische substanties kunnen de kralen beschadigen. We raden jou aan de armband om te doen pas nadat je je parfum gebruikt hebt.
  • Om jouw armband in de beste staat te houden raden we aan het af te doen voordat je onder de douche gaat of gaat zwemmen.

Zijn de juwelen gemaakt van 925 Sterling zilver?

Ja, al onze zilveren juwelen zijn van 925 Sterling zilver gemaakt.

We kopen ons zilver bij United Precious Metal Refining,die al zijn producten in Amerika maakt.

Onze zilveren juwelen zijn gemaakt met legering S 88 , dit is niet-geoxideerde legering en bestand tegen aantasting.

Is sterling zilver bestand tegen water?

Schoon water zal de kleur van jouw zilver niet beïnvloeden, maar chemicaliën in het water kunnen dat wel doen. Om jouw sieraden in de beste staat te houden raden we aan dat je jouw juwelen af doet voordat je onder de douche gaat of gaat zwemmen. Verschillende soorten zeep en shampoo bevatten chemicaliën die de kleur van het zilver kunnen aantasten.

Maar ook activiteiten zoals zwemmen in water met chloor en zout water van de zee kunnen de kleur van jouw sieraden beïnvloeden. Echter kun je jouw zilveren sieraden altijd met zilverpoets schoon maken wanneer de kleur begint te veranderen. Dit middel kan wonderen verrichten!

Wat is de kwaliteit van de vergulde sieraden?

Voor al jouw goud vergulde juwelen gebruiken we een hoge kwaliteit 1.5 vergulding. Echter hangt de duurzaamheid van een sieraad grotendeels af van de verzorging voor het sieraad van degene die het sieraad draagt. Daarnaast heeft iedereen verschillende zuurgraden in zijn lichaam. De zuurgraad van jouw huid kan samen met vochtigheid na verloop van de tijd de kwaliteit van het verguld sieraad beïnvloeden. Dit is waarom sieraden met meer huidcontact zoals ringen en armbanden na verloop van tijd meer beïnvloed worden dan oorbellen of kettingen. Het af doen van vergulde sieraden voor het doen van fysieke activiteiten of het nemen van een douche zal bijdragen om de gouden laag in de beste staat te houden. Daarnaast raden we aan om jouw verguld sieraad in een afgesloten luchtdichte zak te bewaren wanneer het niet gedragen wordt, om het in de beste staat te kunnen houden.

Ik heb een bericht ontvangen met de tekst ‘de transactie is niet gelukt’. Wat kan ik nu doen?

Wanneer je een bericht ontvangt dat de transactie niet gelukt is kun je het beste naar ‘betaalmethode’ of ‘persoonlijke informatie’ gaan om te kijken of het nummer van de creditcard die je ingevoerd hebt correct is. Wanneer je na dit geverifieerd te hebben nog steeds problemen ondervindt kun je ons een email sturen via support@talisa.comen onze klantenservice hebt jou graag verder.

Gebruiken jullie een beveiligde betalingsmethode?

Ja, onze betalingen zijn erg veilig. We werken alleen samen met providers die de hoogste standaard en richtlijnen volgen. Je hoeft je geen zorgen te maken wanneer je een order bij ons plaatst. Daarnaast slaan we jouw creditcard gegevens niet op en hebben we geen verboden data opslag.



© 2024 Talisa. Alle rechten voorbehouden.